Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' vr jun 01, 2012 7:51 am
SirRobinII schreef:
OceanicPro schreef:
SirRobinII schreef:
Ben jij verslaafd aan Bicky burgers ?
Jazeker, elke week minstens een bickytje, zo lekker
Ben jij verslaafd aan leren? (Ik niet alleszins, maar er bestaan echt wel mensen denkik?)
Volgens mij is iedereen verslaafd aan leren, maar dat wat niet met school te maken heeft.
Ben jij verslaafd aan dubstep ?
Neen.
Ben jij verslaafd aan drumnbass?
Liezerd The Traveler (Journey)
Aantal berichten : 223 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' vr jun 01, 2012 7:53 am
Nee! Ik word daar zenuwachtig van!^^
Ben jij verslaafd aan petit gervaiskes?
Shotsur Rayman
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 16-07-11 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' vr jun 01, 2012 7:59 am
Neen eigenlijk niet. Ke daar als baby van 3 weken moeten van beiren ! Men pa wist niet dat da te zwaar was... Maar als ik er eet , mag het banaan zijn.
Ik heb niet echt een smartphone, ik heb een oude samsung maar hij draait wel GameBoy spelletjes, en ik heb echt uren en uren Pokemon Blue, Super Mario Land 3: Wario Land en tetris zitten spelen! Op den duur werd ik echt wel weer verslaafd aan Pokemon ^^
Opletten in de les? Nah, met 3 naast elkaar pokemon zitten spelen (ik de oude, zij de nieuwe versies op hun smartphones. Jaloers :p)
Ben jij verslaafd aan naar de sterren kijken? (Als er geen wolken zijn in dit Belgenlandje dan)
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' za jun 02, 2012 1:29 am
OceanicPro schreef:
Ik heb niet echt een smartphone, ik heb een oude samsung maar hij draait wel GameBoy spelletjes, en ik heb echt uren en uren Pokemon Blue, Super Mario Land 3: Wario Land en tetris zitten spelen! Op den duur werd ik echt wel weer verslaafd aan Pokemon ^^
Opletten in de les? Nah, met 3 naast elkaar pokemon zitten spelen (ik de oude, zij de nieuwe versies op hun smartphones. Jaloers :p)
Ben jij verslaafd aan naar de sterren kijken? (Als er geen wolken zijn in dit Belgenlandje dan)
Verslaafd niet, maar als ik 's nachts thuis kom en is naar boven kijk, vind ik het wel altijd mooi ^^
Ja en neen Ik zie graag enkele dingen terugkomen iedere dag (vooral dan het begin van mijn dag: opstaan, ontbijt en douchke pakken) maar ik verlang zeker en vast niet naar een vast patroon
Ben jij verslaafd aan rage faces?
Shotsur Rayman
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 16-07-11 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' wo aug 01, 2012 11:15 am
Ja ik vind dat wel nice, maar ben er niet verslaafd aan.
Lorenzo : Ben jij verslaafd aan van die lekkere Duitse curryworsten?