Onderwerp: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' za apr 07, 2012 5:29 am
In ons 'gezever-deel' mogen we de nodige cafépraat uitkramen en kunnen we elkaar wat beter leren kennen. Bij deze maak ik eens een fun-topic aan waarbij we zoeken naar elkaars verslavingen.
Het principe:
Ik begin bijvoorbeeld met te vragen "Ben jij verslaafd aan Battlefield 3?". Eender wie die de vraag als eerste leest mag hierop antwoorden met een ja/neen-antwoord en met een 'de motivering' erbij . De volgende stelt dan opnieuw dezelfde vraag maar dan met een andere mogelijke verslaving.
Voorbeeld:
Cpt_Yanni: "Ben jij verslaafd aan Battlefield?" Cellsystem: "Ja, want ik ben rank honderd! Ben jij verslaafd aan Assassin's Creed?" en zo verder...
Regels: Een essentiële regel is dat je niet met twee continu afwisselt. Dus je laat minimum een iemand tussen jou en een andere persoon antwoorden.
De verslavingen zijn gericht naar iedereen toe, dus eender wie mag antwoorden op de vraag. Hopelijk komen we hier wat 'leuke' dingen te weten . Have fun, be nice.
Ja! <3 En dan nog vooral van die nutteloze programma's waar je echt gewoon je verstand op nul moet zetten en kijken! Beste manier om mijn dag af te sluiten!^^
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' za apr 14, 2012 1:36 am
Ja, sinds ik een iPhone heb neem ik geregeld foto's van alles en nog wat. Gewoon tussendoor eens een foto van Matty en Lies, van simpele zaken zoals een uitzicht in de stad of dergelijke. Foto's nemen vind ik leuk, als herinnering of gewoon om fotoreportages te maken met de tijd.
Ben jij verslaafd aan 'nieuws' (Kranten, nieuwsuitzending, sites,...)?
Liezerd The Traveler (Journey)
Aantal berichten : 223 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' za apr 14, 2012 5:36 am
Jips, ik overleef geen dag zonder 'Het Nieuws' gezien te hebben of in de krant gekeken te hebben! Hiermee vul ik mijn dagelijkse portie nieuwsgierigheid in!
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 2:46 am
zeker weten! zon met liefst nog een strand ook 't is gewoon leuk in de zomer, langer klaar, 't is alsof je meer tijd hebt om vanalles te doen en meer energie dan in de winter
Ben jij verslaafd aan portable gamen?
OceanicPro The Traveler (Journey)
Aantal berichten : 218 Registratiedatum : 05-03-12
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 3:32 am
Ja toch wel een beetje, ik heb geen PSP of Nintendo ofzo, vroeger mocht ik nooit een Game Boy hebben ( ), nu heb ik daarom 2 GameBoy spellen op mijn gsm staan (niet eens een smartphone :p): Pokemon Red en Super Mario Land 3: Wario Land, en die speel ik vaak op de trein of tijdens de les.
Ben jij verslaafd aan de schoonheid van de natuur?