Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?'
+16 Teurefs
SirRobinII
Fleemunck
benjamin.stofferus
gregiseenbelg
Erytrocyt
Major Braindead
OceanicPro
lorenzo1992
Liezerd
oxiraantje
Cellsystem
Tijgerdp
Finalfreak
Rellisys
Cpt Yanni
20 plaatsers
Auteur Bericht Major Braindead Elena Fisher
Aantal berichten : 553Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 42Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 3:39 am Ja, tenzij het acht poten heeft of mijn bloed probeert te stelen... Ben jij verslaafd aan alcohol?
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
oxiraantje Duke Nukem
Aantal berichten : 183Registratiedatum : 29-03-12Leeftijd : 31Woonplaats : Zedelgem Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 10:18 am Neen eigenlijk nt. ik drink wel grg iets me alcohol maar ik kan leven zondr. Zeker als ik ng moet rijden blijf ik er zndr problemen af Ben je verslaafd aan internet?
Finalfreak Elena Fisher
Aantal berichten : 558Registratiedatum : 23-10-10Leeftijd : 35Woonplaats : Scherpenheuvel Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 1:18 pm oxiraantje schreef: Neen eigenlijk nt. ik drink wel grg iets me alcohol maar ik kan leven zondr. Zeker als ik ng moet rijden blijf ik er zndr problemen af Ben je verslaafd aan internet? Jammer genoeg wel
Als dat hier even niet werkt dan ga ik helemaal 'MEEEEEEEEEEEH'.
Ben jij verslaafd aan de zon?
Erytrocyt Sly Cooper
Aantal berichten : 473Registratiedatum : 31-07-11Leeftijd : 34Woonplaats : Zulte Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 9:28 pm Finalfreak schreef: oxiraantje schreef: Neen eigenlijk nt. ik drink wel grg iets me alcohol maar ik kan leven zondr. Zeker als ik ng moet rijden blijf ik er zndr problemen af Ben je verslaafd aan internet? Jammer genoeg wel Als dat hier even niet werkt dan ga ik helemaal 'MEEEEEEEEEEEH'. Ben jij verslaafd aan de zon? Neen, ik vermijd de zon. Ik hou dan ook van een bleke huid ... Just kidding. Ja zon is heerlijk
Loopt een mens veel gelukkiger van!
Ben jij verslaafd aan dolfijnen?
Tijgerdp Sackboy
Aantal berichten : 171Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 36Woonplaats : Dendermonde Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 9:57 pm dolfijnen? hadden het nu tijgers geweest he
Ik zie die beestjes wel graag maar verslaafd nee ...
Ben jij verslaafd aan modetrends?
Finalfreak Elena Fisher
Aantal berichten : 558Registratiedatum : 23-10-10Leeftijd : 35Woonplaats : Scherpenheuvel Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 10:55 pm Tijgerdp schreef: dolfijnen? hadden het nu tijgers geweest he Ik zie die beestjes wel graag maar verslaafd nee ... Ben jij verslaafd aan modetrends? Hangt er vanaf wat voor soort
Als het over kleren gaat, ben ik de modetrend meestal voor :p ik draag felle kleurkes 3-4 jaar voor het in de mode is, en ik begin trug grijs & zwart te drage 3-4 jaar voor het mode is XD
Als het gaat over meer de 'hypes', dan wel :p Gelijk pokémon vroeger & facebook & twitter & jojo's,... ik doe er allemaal aan mee
Ben jij verslaafd aan deodorant?
Major Braindead Elena Fisher
Aantal berichten : 553Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 42Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 11:13 pm Verslaafd niet, maar laat ons eerlijk zijn: iedereen zou het beter gebruiken maar niet iedereen doet het ook :shock:
Ben jij verslaafd aan seks? (dat blijft een leuke
)
Erytrocyt Sly Cooper
Aantal berichten : 473Registratiedatum : 31-07-11Leeftijd : 34Woonplaats : Zulte Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' zo apr 15, 2012 11:41 pm Major Braindead schreef: Verslaafd niet, maar laat ons eerlijk zijn: iedereen zou het beter gebruiken maar niet iedereen doet het ook :shock: Ben jij verslaafd aan seks? (dat blijft een leuke ) Ja gij, minstens 3x per dag ...
Voor meer vrijblijvende info, pm me :bounce:
Ben jij verslaafd aan borsten? (aka tettn)
oxiraantje Duke Nukem
Aantal berichten : 183Registratiedatum : 29-03-12Leeftijd : 31Woonplaats : Zedelgem Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' ma apr 16, 2012 12:00 am haha das ne leuke. hoh verslaafd is een groot woord maar ik zie ze wel grg
. Een schoon poepke kan me ook wel bekoren ze :P
Ben je verslaafd aan je auto?
Finalfreak Elena Fisher
Aantal berichten : 558Registratiedatum : 23-10-10Leeftijd : 35Woonplaats : Scherpenheuvel Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' ma apr 16, 2012 12:06 am oxiraantje schreef: haha das ne leuke. hoh verslaafd is een groot woord maar ik zie ze wel grg . Een schoon poepke kan me ook wel bekoren ze :P Ben je verslaafd aan je auto? Nee, maar mijn volgende waarschijnlijk wel. Ik mag een eigen bedrijfswagen kiezen binnen een bepaald budget, en ik ga wss kiezen voor de Audi A1. Eens ik dat beestje heb, ga ik er wss wel verslaafd aan zijn :p
Ben jij verslaafd aan Kleenex doekjes (
)
Cpt Yanni Agent 47
Aantal berichten : 1419Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 31Woonplaats : Gent Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' ma apr 16, 2012 3:45 am Neen, daar ben ik niet verslaafd aan. Die doekjes zijn wel handig als je een snotneus hebt. Ben jij verslaafd aan een gadget? (en welk)
Tijgerdp Sackboy
Aantal berichten : 171Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 36Woonplaats : Dendermonde Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' di apr 17, 2012 8:34 am Aan de Vita zeer zeker ja
Ben jij verslaafd aan reGeneration?
oxiraantje Duke Nukem
Aantal berichten : 183Registratiedatum : 29-03-12Leeftijd : 31Woonplaats : Zedelgem Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' di apr 17, 2012 8:55 am ja eigenlijk wel drm dat ik terug wil komen. Ik miste de sfeer, de structuur en de gezelligheid van deze groep^^ ben je verslaafd aan je bed?
lorenzo1992 Kratos
Aantal berichten : 857Registratiedatum : 25-10-10Leeftijd : 31Woonplaats : Gent/Ertvelde Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' di apr 17, 2012 9:02 am Ja,een bed kan eens goe deugt doen om in te liggen en lekker te slapen. ben jij verslaafd aan uiteten?
Cpt Yanni Agent 47
Aantal berichten : 1419Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 31Woonplaats : Gent Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' wo apr 18, 2012 2:48 am Uiteten doe ik wel graag eens, maar dan wel in degelijke ketens (restaurant/brasserie) met lekker eten :P. Ben jij verslaafd aan verrassingen?
Aantal berichten : 553Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 42Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' wo apr 18, 2012 7:28 am Yep, vooral de aangename toch
Ben jij verslaafd aan soaps?
Cellsystem Agent 47
Aantal berichten : 1371Registratiedatum : 23-10-10Leeftijd : 35Woonplaats : Gent Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' wo apr 18, 2012 8:54 am Kort en bondig: Totaal niet
Ben jij verslaafd aan wetenschap?
Tijgerdp Sackboy
Aantal berichten : 171Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 36Woonplaats : Dendermonde Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' wo apr 18, 2012 9:25 am Nee, omdat ik meestal verlies
Ben jij verslaafd aan daglicht? (kwa actief zijn overdag of meer nachtmens?)
Cpt Yanni Agent 47
Aantal berichten : 1419Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 31Woonplaats : Gent Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' wo apr 18, 2012 7:30 pm Overdag leef ik toch graag dus ja
.
Ben jij verslaafd aan de autosnelweg? (dat je sneller de autosnelweg neemt dan de binnenbaan voor kleine afstanden)
oxiraantje Duke Nukem
Aantal berichten : 183Registratiedatum : 29-03-12Leeftijd : 31Woonplaats : Zedelgem Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' wo apr 18, 2012 10:36 pm Neen eigenlijk nt want ik ken meestal goe me weg dus gebruikek liever de binnen banen want dat gaat meestal sneller . Ben/ was je verslaafd aan studeren ?
Tijgerdp Sackboy
Aantal berichten : 171Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 36Woonplaats : Dendermonde Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' di apr 24, 2012 11:06 am Nee, absoluut niet :p Ben je verslaafd aan melk?
Aantal berichten : 553Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 42Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' do apr 26, 2012 12:46 am Verslaafd niet, maar melk drink ik dagelijks. Zitten toch wel belangrijke zaken in voor de spieren en beenderen bv. Ben jij verslaafd aan boeken?
oxiraantje Duke Nukem
Aantal berichten : 183Registratiedatum : 29-03-12Leeftijd : 31Woonplaats : Zedelgem Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' do apr 26, 2012 1:34 am nee zeker nt. tijdschriften leesek maar boeken niet enkel al het verplicht is :p Ben je verslaafd aan een eigen streekproduct? ( ik ben bv zot van garre ( e bier) da je enkel kan krijgen in brugge)
Cpt Yanni Agent 47
Aantal berichten : 1419Registratiedatum : 22-10-10Leeftijd : 31Woonplaats : Gent Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' vr apr 27, 2012 5:28 am Ik ben verslaafd aan Gentse Stoverij (als een streekgerecht mag meetellen als streekproduct...) Ben jij verslaafd aan familiefeestjes?
Cellsystem Agent 47
Aantal berichten : 1371Registratiedatum : 23-10-10Leeftijd : 35Woonplaats : Gent Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?' vr apr 27, 2012 5:42 am JA! :| Ben jij verslaafd aan een bepaalde geur?
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?'
Forumgame: 'Ben jij verslaafd aan?'