Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen





 

 Hét PlayStation Plus-topic

Ga naar beneden 
+4
Cellsystem
reaperjason45
Cpt Yanni
gregiseenbelg
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyza jan 12, 2013 4:17 am

hey , beste clanleden ik heb zonet een mailtje ontvangen waarbij ik een link krijg voor op fb 30 dagen free ps plus te krijgen . ik plaats hier onder even het linkje dat jullie moeten gebruiken even inschrijven en klaar is kees https://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103

of natuurlijk kan je hem ook vinden indien hij niet werkt op men facebook profiel gregoryfleurackers

veel plezier alvast , met bioschock 2 , mortal kombat ps3/psvita, knyth underground , gravity rush , en god of war beta , nog veel meer te ondekken , kben al 2 jaar lid en heb al meer dan 100 titels ontvangen dus zeker een aanrader .
Terug naar boven Ga naar beneden
Cpt Yanni
Agent 47
Cpt Yanni


Aantal berichten : 1419
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gent

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyzo jan 13, 2013 3:07 am

Zeker en vast interessant voor zij die nog twijfelen aan plus Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://regeneration.forumactie.com
reaperjason45
Rayman
reaperjason45


Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gingelom

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptydi jan 15, 2013 12:24 pm

khem mn code ontvange morge GoW: ascension es uitprobere Very Happy


Merci voor de heads-up he Gregory Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 12:53 am

graag gedaan misschien de komende updates ook eens plaatsen in een apart topic dat van playstation plus is die ik zal aanmaken desnoods . het is altijd handig voor de leden die plus hebben en voor de nieuwkomers te overhalen om zo meer games samen te spelen want hier en daar zit wel is een leuke co op game of online multyplayer aanwezig .
Terug naar boven Ga naar beneden
Cpt Yanni
Agent 47
Cpt Yanni


Aantal berichten : 1419
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gent

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 2:45 am

Ik zal dit aanpassen naar 'hét playstation plus-topic'. Dan kan je hier altijd de updates posten greg Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://regeneration.forumactie.com
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 4:53 am

ok das ook goed haha . ben een ps plus fan op de top



en beste leden wat gokken jullie dat de volgende free ps3/vita titels zullen zijn van februari .
Terug naar boven Ga naar beneden
Cellsystem
Agent 47
Cellsystem


Aantal berichten : 1371
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 6:27 am

Hmm.. Ik hoop dat ze er eens een Driver insmijten Smile Voor de rest zou ik het leuk vinden mochten ze iets meer kleine PSN-games zoals vroeger in de collectie steken. Die zijn handig om snel eens een uurtje te spelen. Niet dat ik klaag over de volledige PS3 titels die ze nu regelmatig geven he Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 6:32 am

ik heb hem nu wel al in de collectie call of duty classic maar zou wel tof zijn voor de mensen die nog nooit het eerste deel hebben gespeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
Major Braindead
Elena Fisher
Major Braindead


Aantal berichten : 553
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 7:34 am

Heb ook nog geen moment spijt gehad van Plus, zeker toen ze begonnen met volledige games gratis aan te bieden. Momenteel nog bezig met Bulletstorm en heb Vanquish nog klaar staan. Kortingen voor andere games en soms inderdaad heel leuke kleine games zoals Plants vs Zombies... Ik denk dat ik er mijn geld al dubbel en dik heb uitgehaald!

Ik ben zelf al heel blij dat ze Vanquish aanboden. De demo was wel leuk toen hij uitkwam en heb even getwijfeld om de game te kopen om het dan uiteindelijk niet te doen en nu krijg ik hem gratis, dus I'm a happy gamer Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 8:04 am

ja vanquish is super spel op hard difficulty moet ik het einde nog halen graak er gewoon ni voorbij zo epic . die ontwikkelaar wist nog at uit onze console te persen haha . ow ja ps plus members jet set radio is free gearriveerd op de vitaaa en enkele wijze kortingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Cpt Yanni
Agent 47
Cpt Yanni


Aantal berichten : 1419
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gent

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo jan 16, 2013 10:48 pm

Ben nu begonnen aan Bioshock 2. Zeker en vast een leuke game, wel wat onhandige controls soms (naar mijn mening).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://regeneration.forumactie.com
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptydo jan 17, 2013 12:42 am

vond bioshock goed alleen soms veel eentonige stukken vond deeltje 1 beter . net arkham city afgerond die ik qua verhaal lijn korter vond dan arkham asylum . maar wel veel side mission echt een topper .
Terug naar boven Ga naar beneden
alexander.withouck
Fat Princess
alexander.withouck


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 14-01-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Laarne/Sint-amandsberg

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyvr jan 18, 2013 2:08 am

nice ga ik zeker eens proberen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://iamawesome.com/
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyma jan 28, 2013 2:39 am

Leaving the Plus Service in February:
6th February: BioShock 2
6th February: Ratchet and Clank All 4 One
6th February: Cubixx HD
13th February: Jet Set Radio
20th February: Pinball Arcade

Entering the Plus Service in February:
6th February: Sleeping Dogs
6th February: Quantum Conundrum
6th February: F1 Race Stars
13th February: WipEout 2048
20th February: Lumines Electronic Symphony
Terug naar boven Ga naar beneden
Major Braindead
Elena Fisher
Major Braindead


Aantal berichten : 553
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyma jan 28, 2013 10:59 am

Gratis Sleeping Dogs spelen... Dank u, Plus!
Vond de demo wel leuk, maar niet leuk genoeg om het spel te kopen en nu krijg je het simpelweg in je schoot geworpen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyma jan 28, 2013 9:50 pm

binnenkort kopen we geen games ni meer we krijgen ze toch de vrij recente , heb al schrik om een game te kopen want maand later word hij in je schoot geworden , en tof nog eens een kartgame om te spelen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Major Braindead
Elena Fisher
Major Braindead


Aantal berichten : 553
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptydi jan 29, 2013 1:30 am

Alleen nog games kopen waar je echt daadwerkelijk 60-65 euro voor wil neerleggen.
Voor mij is dat bv het geval bij 'Aliens Colonial Marines' en binnenkort 'GTA V'. 'The Last of Us' ga ik ook in het oog houden en voor de rest... Plus biedt meer dan genoeg aan. Ik heb nog meerdere titels klaar staan om te spelen en nu kan ik 'Sleeping Dogs' ook al toevoegen aan het rijtje. Ik weet zelfs niet meer wanneer ik al die titels nog moet gaan spelen en dit gratis!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cellsystem
Agent 47
Cellsystem


Aantal berichten : 1371
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptydi jan 29, 2013 2:29 am

Ik zit hier met hetzelfde probleem Smile

Ik heb de voorbije 2 maanden Medal Of Honor: Warfighter, Assassins's Creed III, Little Big Planet Karting, Need for Speed: Most Wanted en Hitman: Absolution gekocht en moet nog de meerderheid beginnen spelen. Tel daar dan nog eens de gratis PLUS titels bij en ik zou mij een dikke maand in quarantaine moeten zetten om dit alles eens te kunnen spelen.

Ik blijf nog steeds de (in mijn ogen) goede titels aankopen maar krijg meer en meer de indruk dat ik nooit van alles ten volle zal kunnen genieten. Misschien toch meer eens twee keer nadenken alvorens mijn volgende lijst games te pre-orderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptydi jan 29, 2013 5:00 am

ik heb hier nog een veertien cds liggen waar ik nog aan moet beginnen plus nog is een 30 tal titels op men harddrive die ik nog moe uitspelen . plus de nieuwe .... kem 5 maand nodig om alles uitespelen peisk
Terug naar boven Ga naar beneden
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyza feb 23, 2013 8:23 am

nieuwe update voor maart



  • Mass Effect 3 (ps3)
  • Dead or alive 5 ( ps3)
  • Metal Gear Solid HD collection ( ps vitaa )
  • Joe Danger 2 ( ps3 )
  • Puddle ( ps vitaa )
Terug naar boven Ga naar beneden
gregiseenbelg
Connor Kenway
gregiseenbelg


Aantal berichten : 511
Registratiedatum : 27-10-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : schelle

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: update april    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyvr maa 22, 2013 7:23 am


  • Vanaf 3 april: Okami HD / walking death episode 1
  • Vanaf 3 april: Lord of the Rings: War in the North
  • Vanaf 3 april: The Cave
  • Vanaf 10 april: Zero Escape: Virtue’s Last Reward (PS Vita)
  • Vanaf 24 april: Thomas Was Alone (PS Vita)
Terug naar boven Ga naar beneden
lorenzo1992
Kratos
lorenzo1992


Aantal berichten : 857
Registratiedatum : 25-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Gent/Ertvelde

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyvr maa 22, 2013 8:31 am

Zitten goeie dingen tussen voor april.
Terug naar boven Ga naar beneden
Major Braindead
Elena Fisher
Major Braindead


Aantal berichten : 553
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyza maa 23, 2013 12:29 am

gregiseenbelg schreef:

  • Vanaf 3 april: Okami HD / walking death episode 1

Ik heb me persoonlijk zeer goed geamuseerd met The Walking Dead game. Ik ben natuurlijk ook een fan van de comics en tv-serie, maar toch. Het is een rustige game die het vooral moet hebben van de verhaallijnen, maar zeker een aanrader!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cellsystem
Agent 47
Cellsystem


Aantal berichten : 1371
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptyma maa 25, 2013 1:11 am

Buiten The Walking Dead game ziet April er maar magertjes uit tot nu toe :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Major Braindead
Elena Fisher
Major Braindead


Aantal berichten : 553
Registratiedatum : 22-10-10
Leeftijd : 43
Woonplaats : Zandhoven/Antwerpen/België

Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Emptywo mei 01, 2013 7:34 pm

Ow yes, deze keer is het weer de moeite precies: Hitman Absolution!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hét PlayStation Plus-topic  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hét PlayStation Plus-topic    Hét PlayStation Plus-topic  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hét PlayStation Plus-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Playstation 4 Launch Games

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: reGeneration Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: