Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen





 

 Opgelet Deus ex

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
oxiraantje
Duke Nukem
oxiraantje


Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 29-03-12
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Opgelet Deus ex  Empty
BerichtOnderwerp: Opgelet Deus ex    Opgelet Deus ex  Emptyma apr 22, 2013 10:19 pm

Heb vorige week mij Deus ex aangeschaft op de Store nu het die promotie was. Moest er iemand zijn die hem ook wilt kopen opgelet!!! Er staan 2 versies op de store namelijk een frans duits italiaanse versie en de engelse versie. Welke taal het is staat enkel onderaan de hele tekst. Dus als ge em koopt lezen die handel anders zit je zoals ik deus ex int duits te spelen Opgelet Deus ex  872680082
Terug naar boven Ga naar beneden
StealtH-_-BulleT
Sly Cooper
StealtH-_-BulleT


Aantal berichten : 470
Registratiedatum : 31-10-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Joris-Winge

Opgelet Deus ex  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opgelet Deus ex    Opgelet Deus ex  Emptydi apr 23, 2013 12:00 am

Haha, mja das ook stom, ze konden beter al die talen in één gestoken hebben dat jij gewoon kiest welke taal die moet afspelen...
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje
Duke Nukem
oxiraantje


Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 29-03-12
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Opgelet Deus ex  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opgelet Deus ex    Opgelet Deus ex  Emptydi apr 23, 2013 1:34 am

idd maar da zit er niet in Sad engels en andere talen zijn apart
Terug naar boven Ga naar beneden
Cellsystem
Agent 47
Cellsystem


Aantal berichten : 1371
Registratiedatum : 23-10-10
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent

Opgelet Deus ex  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opgelet Deus ex    Opgelet Deus ex  Emptywo apr 24, 2013 1:13 am

Volgens mij als je de helpdesk van Playstation Belgie contacteert kunnen zij hier wel een mouw aan passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
oxiraantje
Duke Nukem
oxiraantje


Aantal berichten : 183
Registratiedatum : 29-03-12
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zedelgem

Opgelet Deus ex  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opgelet Deus ex    Opgelet Deus ex  Emptywo apr 24, 2013 5:16 am

Cellsystem schreef:
Volgens mij als je de helpdesk van Playstation Belgie contacteert kunnen zij hier wel een mouw aan passen.
Nope jammer genoeg niet. De engelse versie staat er in dus kunnen ze mijn geld niet terug geven of er iets aandoen. Ik moest maar beter gelezen hebben was het antwoord Opgelet Deus ex  1371890812
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opgelet Deus ex  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opgelet Deus ex    Opgelet Deus ex  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opgelet Deus ex
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: reGeneration Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: